FANDOM

Qunstrek oli kamppailija. Hän lopetti työnsä kun Aplhatron hakkasi tämän.

Qunstrek
Hahmo
Laji Fastin laji
Ryhmä Riippui palkkaajasta
Asuinpaikka Tegna Nui
Naamio Kanohi D
Välineet Elektromagneettinen laukaisin, elektroninen ketju
Voimat Pieni Sähkön hallitseminen
Tilanne Kuollut

Historia:Muokkaa

Qunstrek asui alunperin jossain metsässä Tegna Nuilla. Vuonna 004 Qunstrek eksyi tunneleihin. Siellä hän tapasi MK:n(hups), Hähin ja Ayn. Qusntrek palkattiin MRR:rrään. Kun eräs TNJn jäsen tuli hakemaan ruokaa metsästä, niin Qunstrek kolkkasi tämän.

COTDMuokkaa

Myöhemmin kun Korpix käski kahta muuta jäsentä ja Qunstrekiä jahtaamaan kaavuissa karkaavaa Pampoa. Pampo eksytti kaksi muuat, mutta Qunstrek sai melkein napattua tämän. Myöhemmin hän joutui tappeluun SW:tä vastaan. Qunstrek hävisi. Myöhemmin hän löysi ZxekDFG:en vanhan vankilan ja otti sieltä itselleen nykyisen haarniskansa. Hän ampui laukaisimellaan Sähkön Webarokia, mutta SW selvisi siitä ja pakeni. Tyhjiöheimolaisjoukko lähti tämän perään. Qunstrek lähti Magnetismiheimon rannalle ja haastoi Hälaren, Qahlakin, Quarexin, erään Koolasuchuksen, Poposaurus-lauman ja Magnetzakan otteluun. Hän muutti nimensä Vettelekiksi. Ensin hän haastoi Hälaren Kalman portissa. Hän voitti tämän. Sitten hän haastoi Qahlakin samassa paikkaa ja voitti. Sen jälkeen hän voitti Quarexin ja Poposaurukset Magnetismiheimon areenalla. Hän voitti Poposaurukset ja oli hilkulla hävitä Quarexille mutta voitti. Viimeisenää oli Qunstrek vs. Magnetzaka & Koolasuchus. Ensin tappelu oli tasaväkistä, mutta lopulta Koolasuchuskin nujerrettiin. Kuitenkin Magnetzaka sai voitettua Qunstrekin.

BOSBMuokkaa

Kolme päivää myöhemmin Qunstrek ampui Pampon. Hän lähti metsään. Siellä Alphatron hakkasi hänet.

TWWMuokkaa

Myöhemmin Qunstrek joutui aavikolle, missä hän vain käveli eteen päin kunnes löysi kuusi elotonta olentoa jotka kantoivat Epäkuoleman naamioita. Qunstrek voitti Glatorianit ja uiamarit mutta huomasi maan tärisevän. Hän katsoi maata ja yhtäkkiä tipppuikin viidakkoluolaan, missä Qwaka hyökkäsi tämän kimppuun. Burin ja Fastin lajin jäsenen kamppailu oli pitkä, sillä se kesti viikon. Välillä Qwaka ja Qun lepäsivät ja tappelivat. Lopulta Qwaka sai etulyönti-aseman ja iski Qunstrekin mutaan. Mudasta nousi reksiaani-niminen otus joka heitti Qunin ilmaan. Qun läjähti mereen. Meressä uivat Anomalocarikset repivät Qunstrekin kappaleiksi.

Luonne:Muokkaa

Qunstrek oli äkkipikainen. Hän tekee mitä vain saadakseen rahaa. Hän räjäyttäisi universuminkin(muttei pysty) jos saisi euron veroisen lihapalan.

UlkonäköMuokkaa

Qunstrek oli noin 7 bioa pitkä ja näytti jonkin verran suurentuneelta Glatorianilta.

Esiintymiset:Muokkaa